سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ کتاب نشر متخصصان

لمینت قهوه ای

    نظر

انتخاب بهترین رنگ کف لمینت برای اتاق نشیمن (کف لمینت در اتاق ناهار خوری) از نکات مهمی است که می توان قبل از انتخاب یا خرید کف لمینت ، کف خانه را در نظر گرفت. با توجه به حساسیت این مشکل ، بسیاری از مردم تعجب می کنند که آیا لمینت تیره برای اتاق نشیمن یا اتاق نشیمن بهتر است یا نور. یا برای نصب و استفاده از کف لمینت براق یا مات در پذیرایی منزل؟ و س questionsالات دیگری از جمله هر یک به وضوح نشان می دهد که تنوع انتخاب برای خریداران از نظر رنگ و طرح این کف در بازارهای ایران و جهان و اهمیت آن چیست.

 

اما ممکن است مورد توجه شما واقع شود و حتی از جواب دادن به س questionsالات فوق تعجب کنید که هیچ پاسخ قطعی به سوالات بالا وجود ندارد و انتخاب رنگ در این قسمت از خانه به عنوان سایر قسمتهای آن در واقع به عوامل زیادی از جمله مساحت خانه ، میزان نور سالن پذیرایی ، علاقه مردم به استفاده از رنگهای روشن یا تیره در کف خانه و سایر عناصر تزئینی در خانه ، آب و هوای خانه. منطقه و ...

ترکیب رنگ قهوه‎ای و کرم در دکوراسیون پارکت و مبلمان 

رنگ قهوه‎ای همیشه زمانی که با کرم به کار گرفته می‎شوند کنتراست دوست داشتنی به وجود می‎آورند و این دو باعث افزایش محیط شده‎اند. پارکت چوبی و دیواره های چوبی با مبلمان کرم روشن و پرده روشن هارمونی دوست داشتنی به منزل شما می دهد.ترکیب این دو رنگ برای خانه های کلاسیک ایده جالبی به حساب میاید و محدودیتی در تیره گی یا رونی رنگ کرم نیست از هر مدل رنگ کرم میتوان در این ترکیب کرم و قهوه ای استفاده کرد.

بنابراین بهتر است موارد ذکر شده در راهنمای خرید کفپوش لمینت قهوه ای را مطالعه کرده و همچنین با فروشنده اینگونه کفپوش ها مشورت کنید ، در صورت تمایل می توانید از مشاوره مشاوران طراحی داخلی نیز بهره مند شوید. با این حال ، در بیشتر موارد ، مشاوره با کاتالوگ فروشندگان کفپوش لمینت همراه با مشاوره و فروشنده و مشاوره کافی است.

ترکیب رنگ قهوه ای تیره با آبی در دکوراسیون پارکت و مبلمان 

فضا را خنک کنید. رنگ قهوه‌‌ای به خوبی با رنگ آبی و سبز هارمونی دارد به نوعی باید گفت رنگ قهوه ای با رنگ های سرد ترکیب رنگی ایده است.پارکت قهوه ای تیره با مبلمان آبی فیروزه ای یا آبی تیره منزل شما راجذابتر میکند مخصوصا اگر از کوسن های قهوه ای و نارنجی هم استفاده کنید.

 

لمینت قهوه ای دکورچوب