سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ کتاب نشر متخصصان

چاپ دیجیتال کتاب

    نظر

چاپ دیجیتال

رواج این چاپ در ایران را می توان همزمان باورود کامپیوتر به کشور دانست. در واقع با ورود کامپیوتر و به همراه آن پرینترها به ایران  آغاز شد و روند پیشرفت سریعی را به خود گرفت. در سال 1380 با ورود ماشین های چاپ لارج فرمت تبلیغات محیطی نیز به صورت دیجیتال درآمد و با دادن فایل کامپیوتری تصاویری در ابعاد بسیار بزرگ در کوتاه ترین زمان امکان چاپ به خود گرفت و از همان زمان تبلیغات شهری و محیط رنگ تازه ای پیدا کرد.

 

 

چاپ فوری کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

برخی از دانشجویان مقطع دکترا یا اساتید، عجله‌ای برای چاپ کتاب خود ندارند و اگر چاپ کتاب آن‌ها ماه‌ها به طول انجامد مشکلی ندارند، اما دانشجویان ارشدی که مصاحبه دکترا پیش و رو دارند و اساتیدی که به دنبال تبدیل وضعیت خود هستند نیاز به چاپ فوری کتاب در کوتاه‌ترین بازه زمانی ممکن دارند.

یکی از راه کارهایی که افراد تحصیل کرده در چاپ کتاب دارند، تبدیل پایان نامه به کتاب است. تبدیل پایان نامه به یک یا چند کتاب یکی از خدمات ویژه‌ای است که موسسه شریف یار انجام می‌دهد.

دانشجویان دکترا برای گرفتن امتیاز در مصاحبه خود نیازمند دو چیز خیلی مهم هستند:

1- چاپ کتاب

2- چاپ مقاله

مزیت های چاپ دیجیتال

سرعت فوق العاده بالایی دارد و به اپراتور نیز نیازمند نمی باشد, همچنین مخصوص چاپ موارد تیراژ پایین است. چاپ دیجیتال در مقایسه با چاپ افست از هزینه بیشتری برخوردار است اما با صرفه جویی در هزینه پلیت های چاپ، قسمتی از هزینه چاپ در تیراژهای پایین جبران می گردد به همین دلیل موجب شده است که چاپ دیجیتال کتاب ( تیراژ محدود ) با صرفه تر از چاپ افست باشد. با پیشرفت تکنولوژی و مرور زمان دستگاه های چاپ دیجیتال نیز پیشرفت کرده اند و باعث شده است که هزینه ‌های تمام شده برای این چاپ کاهش پیدا نمایند و محدودیت تیتراژ از نگاه اقتصادی کم اهمیت جلوه نماید و برای تیراژ بالا نیز با صرفه باشد.