سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چاپ کتاب نشر متخصصان

چاپ شعر

    نظر

 

مطمئن باشید که برای شاعر شدن نیاز به هزینه زیاد و دوندگی های اداری ندارید. چاپ کتاب شعر را به اندازه ای برایتان آسان کرده ایم که مراحل اجرایی چاپ اشعار تا دریافت مجوز چاپ کتاب شعر و نهایتا آماده سازی در کمتر از 1 ماه برای شما امکان پذیر شده است. اگر دغدغه مالی دارید با چاپ کتاب شعر در تیراژ پایین فاکتوری را به شما ارائه میدهیم که کمترین هزینه چاپ کردن کتاب شعر در کشور است و با شرایط اقتصادی شما بصورت پرداخت اقساط تنظیم شده است.

آیا اشعار من ارزش چاپ شدن دارند؟

حتماً تا کنون پیش آمده که اشعار خود را برای اهل فامیل، دوستان، همکلاسی‌ها و… خوانده‌اید و با نظرات مثبت و بعضاً منفی آن‌ها روبه‌رو شوید. فارغ از تمامی این نظرات که البته در خیرخواهانه بودن آن‌ها شکی نیست، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید اشعارتان ارزش خوانده‌ شدن دارند یا خیر. همچنین می‌توانید در صورت تمایل بخشی از اشعار خود را برای ما بفرستید تا بدون پیش‌داوری، آثار شما را از حیث ادبی و فنی مورد بررسی قرار دهیم و نقاط ضعف و قوت شما را به بهترین نحو به اطلاعتان برسانیم.

 

چاپ کتاب شعر در تیراژ پایین یا بالا؟

اکنون که تصمیم گرفته‌اید تا اشعار خود را به صورت مکتوب در آورید، باید برآوردی از مخاطبین کتاب خود داشته باشید. حالا که بنا است با هزینه‌ی شخصی سرمایه‌گذاری کرده و هزینه‌های چاپ کتاب شعر را متقبل شوید، بهتر است در گام اول هوشمندانه قدم بردارید و شیرینی چاپ اولین کتابتان را با صرف هزینه‌های گزاف تلخ نکنید.

چاپ کتاب شعر نو

 

شاید فکر کنید ، اشعار شما حتما به سبک اشعار قدیمی باشد ، تا ارزش چاپ کردن پیدا کند، اگر اینطور فکر میکنید ، سخت در اشتباهید ، زیرا اشعار امروزی همگی در قالب شعر نو هستند و طرفداران خود را به قدر کافی دارند ، پس این سبک شعر مثل سایر سبک ها ارزشمند میباشد و مخاطب خود را دارد.

 

منبع : چاپ شعر با نشر متخصصان